Au-pair kontrakt!

Fick ett kort från min au-pair familj idag, tillsammans med au-pair kontraktet! :D Nu ska man bara skriva på, hehe, kan inte låta bli att tänka på Sverker Olofsson när jag ska skriva på något sånt xD Då är det alltid att man inte läst genom kontraktet och det finstilta, haha ^^
Måste länka till en tjej som heter Marthina, hon är au-pair i en familj som bor utanför Paris och jag tycker den bloggen verkligen är läsvärd! Gå in och kika och lämna en kommentar så blir hon glad :)

Sen måste jag fråga om det är någon som tycker att Håkan Hellströms nya skiva är bra? För det tycker inte jag :C Den enda bra låten är "För en lång lång tid" och den fullkomligt älskar jag! :P Men jag ska se honom på Peace & Love i juni i alla fall, den 28 juni. Ett datum som jag inte har sett fram emot, men nu gör jag definitivt det!

Kommentarer
Postat av: Marthina

men oj,tack..en länk och allt :) blir jätteglad över att du gillar bloggen. :) kram

2008-04-02 @ 13:52:45
URL: http://marthinaas.blogg.se

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback