Bloggkrångel

Nej jag vet inte varför bloggen ser ut så här, har försökt med allt nu men det är helt omöjligt!!!

Vet inte vad jag går på för skola egentligen. På måndagar har jag två lektioner, tisdagar en, och nu har de lärarna varit borta så jag har inte varit i skolan sen före påsk. Idag skulle jag ha en lektion och jag hade sett fram emot den mycket :P så ringde Emma precis och sa att vi inte behöver gå på den i alla fall! SUCK!!
Men jag går på den i alla fall nu för jag orkar inte vara hemma. Jag tar med mig min dator till skolan eftersom den lektionen går ut på att skriva ett repotage, och jag har en del av det här. Nu måste jag äta och jag hoppas bloggen blir som vanligt SNART

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback