Converse

Känner mig inte pigg för fem öre, men jag tror inte jag kommer orka somna om jag ska göra det nu. Har ingen aning om hur jag tar mig till skolan imorgon. Har inte pengar till bussen och jag har världens skavsår på BÅDA fötterna efter mina converseskor :S Hoppas VERKLIGEN det går bort snart för jag vill verkligen använda dom!!

Jag ska göra det sista av projektarbetet imorgon istället, och lämna in det på måndag, vet att sista dagen är imorgon, men jag kan inte hjälpa det.

Har fått ett nytt batteri till min mobil idag också, GRATTIS TILL MIG!!! Äntligen kanske man kan börja använda den och folk kan nå en igen... Har inte funkat sen i höstas

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback