Dålig fredag

Vilken dålig fredag! :(

Imorse såg mitt hår så hemskt ut att Jenny var tvungen att komma hit och platta det åt mig, haha xP vi fick jättebråttom att komma iväg och jag stressade verkligen för att få med mig allting jag skulle ha etc. Sen kommer vi till skolan (eller jag, Jenny är ju på praktik), jag går på en lektion och under lunchen blir jag akut svimfärdig, darrar som ett asplöv, fryser och känner mig allmänt spyfärdig... Kände inte direkt för att stanna kvar i skolan så jag fick åka hem...

Resten av dagen har jag mått pest och jag har sovit bort större delen av kvällen/eftermiddagen och jag kan inte påstå att jag mår så mycket bättre nu... Åt några räkor förut och kollade lite på hockey. Nu ska jag sova igen och hoppas att jag orkar göra något skolarbete imorgon, annars måste jag göra det i alla fall, för det är verkligen ett måste!!! Usch...

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback