En ros på msn?

Varför? För att hedra Engla? Kände jag henne? Bodde hon granne med mig? Nej...
Samma dag som Engla försvann dog flera andra barn i Sverige och tänk på hur många barn som dog i Afrika?? Men dom då? Ska inte de också hedras med en ros på msn?

Jag tycker det är förjävligt att människor kan göra så som han gjorde mot Engla. Men jag kände inte henne mer än jag kände någon annan som dog den dagen, därför sätter inte jag någon ros framför min msn.

Imorgon kommer en annan tioårig flicka i Sverige dö, det är hemskt att det ska hända, men då kommer ingen skicka kedjebrev och sms om att sätta en ros framför sitt namn...

Men jag kommer ändå tända ett ljus ikväll, för att visa att sånt här inte får hända!

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Jop, det är sant! Dock dör inte all barn på det viset och det är väl just det man vill få fram, stoppa våldet mot barn!

2008-04-14 @ 18:52:26
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback