Högskoleprovet gjort

Nu är äntligen högskoleprovet gjort! ÅTTA timmar satt vi i Frykenskolans fallfärdiga aula. Åtta timmar är ju två timmar längre än en hel Smålandsresa ju!

Jag har skrivit upp alla svar jag skrev på provet och alldeles snart ska jag gå in på studera.nu och kolla hur många rätt jag har :S Fasa, skräck och spännande! Har dock inga höga förväntningar, det var ju första gången. Men jag vet ju inte ens om jag ska läsa på universitet ändå så :P
Kan ju lungt säga att man känner sig mer än lite mör i huvudet efteråt... Svenska läsförståelse x 2, ordförståelse, läsförståelse på engelska och matte x 2.
Ordförståelsen och första matten gick bäst. Läsförståelsen på svenska var ju hur omformulerat som helst att ingen normal människa skulle förstå, samma sak med engelskan. De mest byråkratiska engelska orden som existerar som man aldrig lärt sig i gloslistan direkt... Sista matten gissade jag på allting, jag var helt slut i huvudet och jag hade ingen aning om hur jag skulle tänka...

Nej nu måste jag kolla igenom det, vet inte om jag återkommer med resultatet, haha :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, låter inte roligt. Men skönt och ha det överstökat, o det va ju bara första gången.

2008-04-05 @ 18:54:15
URL: http://fashionnilsson.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback