Hundhus

Fasa, idag insåg jag att vårt hus har förvandlats från ett vanligt hus till ett hundhus!

Med hundhus menar jag inte att det finns jättemånga hundar, utan man ser det bara på hur huset ser ut vare sig det finns någon hund eller inte.
Det är lite småstökigt med damm i rummen som inte används (finrummet används inte här t.ex. bara av mig när jag går till mitt rum) och dammråttor i hörnen. I bokhyllorna är det pokaler och på väggarna finns x antal rosetter från tävlingar... Man har träramar på väggarna med olika hundutmärkelser. Det finns halvmoderna tapeter och plastgolv.... Allt stämmer på vårt hus, så här ska det INTE se ut i mitt hus!!!!!! NO WAY!!!

Vårt hur är verkligen ett hundhus!!! MED hundar i :P

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback