Körskolan

Jag och Emma slår nog allt ändå... i att vara småförvirrade, haha. Efter svenskan skulle vi gå ner till körskolan för att jag skulle träna på teorin. Emma följer med eftersom jag har min dator med så ska hon använda den när jag sitter och tråkar mig med frågor (Nej, det gick inte bättre idag, och jag börjar blir så TRÖTT på det).
I alla fall går vi förbi en gammal klasskompis bil som står parkerad där. Vi börjar skämta om den, det går liksom inte att gå förbi den för den är så utmärkande. Vi skämtade om att Emma skulle göra samma sak med sin bil och vi går verkligen länge, länge mot körskolan och pratar om det.
När vi kommit halvvägs säger Emma "Men... Varför tar vi inte min bil till körskolan??"

Vi hade klagat på att gå och pratat om Emmas bil, men INGEN hade en tanke på att vi kunde KÖRA den till körskolan :S :P haha. Och vi som är ännu mer dumma GÅR TILLBAKA till skolan för att ta bilen ner. Herregud, hade vi gått hade vi ju tjänat motion och miljö på det ju :S
Fast jag har gått en mil idag ändå så :P

502138-7

Hittade den här bilden förut... "Poolparty" på Kreta 2000
Trackback