Mastercard i Tyskland?

Körlektionen gick helt okej. Det gjorde däremot inte teorin som jag satt med innan. Det spelar ingen roll hur många gånger jag kör samma frågor så klarar jag ändå aldrig igenom dom!!! Blir så irriterad! Får gå dit imorgon också efter skolan.

Idag har jag varit till banken och fixat kreditkort som jag ska ha i Tyskland :) Det är ju nästan ingen affär som tar Visa där nere så de föreslog Master card, funkar det där?
Efter skolan gick jag ner till Konsum, eller Coop som det heter nu haha och köpte ETT äpple. Där mötte jag Malin och vi pratade om våra pinsamt dåliga resultat på högskoleprovet xP Hon berättade att vi inte var ensamma om att få det hon visste fler, haha, det gick ju så pinsamt dåligt att knappt någon av oss ville säga resultaten, haha! Vet inte om jag ska göra om det.

Har dessutom pratat med min lärare så jag ska få tenta upp tyskan när jag kommer hem sen. Kom långt idag! :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejhej! Jag har varit massvis i Tyskland. Jag har VISA kort men det funkade då helt perfekt för mig! Enda är att dom kör stenhårt på chipkort därnere.
Så då vet du :)

2008-04-21 @ 19:03:03
URL: http://slaria.blogg.se

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback