Nu har det inträffat...

Det jag har väntat på länge ^^

Malin missade tåget när pappa skjutsade henne xD haha, varje gång pappa ska köra en någonstans blir det alltid, alltid i sista sekunden. Hans är Sveriges största tidsoptimist och han ska alltid "bara göra det här, bara det här, det går snabbt".

Värst var det när han skulle skjutsa oss till Karlstad för att hinna med tåget till Stockholm. Jag insåg redan hemma att det skulle bli stressigt att hinna med, medan pappa inte insåg det förrän vi var i Fagerås och hade en kvart på oss(!) innan tåget skulle gå.
Jag var inte alls glad då och vi var övertygade om att missa det. Men vi hann faktiskt med, vi hann i princip kliva på och sen åkte det iväg xP Jag lovade mig själv att det var SISTA gången pappa körde mig till ett tåg, och jag kan faktiskt inte minnas att han har gjort det sen dess ^^

Idag fick de köra som en idiot till Sunne, haha tåget stannar ju faktiskt i Lysvik också, halva avståndet...

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback