Otursdag?

Jag hoppas inte det här är någon blivande otursdag...

I mars när mamma och pappa var i London pajade vårt 20 år gamla kylskåp och jag och Malin fick springa ut och in med maten. Vi fick köpa ett nytt när de kom hem och nu, en och en halv månad senare pajar det NYA kylskåpet!! Dessutom pajade diskmaskinen och parabolen säger också upp sig ibland och nu på förmiddagen har inte heller routern fungerat som jag måste få igång för att kunna lämna in skolarbeten!

Vi skulle spela för lågstadiebarn idag och jag hade inte ens pengar till bussen in, fick låna av pappa och när vi väl är framme är vi tre av nio(!!!!!) som är på plats!! Panik!! Det var jag, Linn och Amanda (Jenny du kan VERKLIGEN vänta dig hämnd!!!!). Malin och Gunilla hade prov, någon dansade, Jenny och killarna hade glömt!!! Det var verkligen inte kul att stå där tre av nio inför en hel aula "Hej, hej, vi brukar faktiskt inte vara såhär få".

När jag väl kom hem hade jag blivit utlåst eftersom jag la nycklarna i de andra byxorna som jag bytte. Sen har jag körlektion idag :S Hoppas inte jag krockar eller nått... :P Har bara en latinlektion idag och nu kom jag precis på att då missar jag den sista >_> heja... "Dä orner säj" haha

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback