Skottland, Skottland!

Jag kan inte låta bli att skratta åt Emma och hennes bilkörning idag! Haha, inget fel alls, nej nej! Men när hon skulle parkera vid skolan idag råkade hon köra lite för långt fram och rakt in i räcket. Det gick ju inte fort, men det är just hennes reaktioner när det händer, haha. Hennes bil är som hennes barn!
Men jag ser verkligen framför mig när hon av misstag tutar på 25 killar mitt under en fotbollsmatch! Hade jag varit med då hade jag inte överlevt för jag höll knappt på att göra det när hon berättade! :P

Har varit hos Jenny ikväll och läst lite om Freuds utvecklingsteorier... Jätteintressant, mycket! I helgen måste jag sitta med projektarbete :C Och geografi, och teori. Just det, klarade alla teorimomenten idag på datorn! Wohoo! Och vi har fått tröjorna vi ska ha i Skottland och vi ska snart få BILJETTERNA!!! Det är INTE långt kvar nu!!! Minns när det var ett och ett halvt år!!! :D


SKOTTLAND HERE WE COME!!!


Förresten har jag fått i uppdrag att skriva resedagbok där som ska publiceras i en tidning :D

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback