Österrike i påsk?!

En idé kläcktes precis i min hjärna.

G sa att på påsk åker de till Sverige och att jag få kunde åka runt och se Tyskland eller göra någonting annat roligt. Igår åkte Denise till Graz i Österrike.
En kombination av dessa två händelser blev:

Jag vill åka till Österrike i påsk!!

Efter lite funderingar kom jag fram till att jag helst vill se Alperna så jag skulle vilja till Innsbruck eller Salzburg. Tänkte först Wien men visste inte att det låg så långt öster ut.
För jag antar att vi kommer åka tåg, så gör man nämligen här i Tyskland. För ganska många går tåg framför flyg! Jag som engagerad flygnörd tycker till och med det är bra, hahahaha!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback