Tysk tv...

Är någonting jag nog aldrig kommer förstå mig på...

Thomas Gottschalk och hans program "Wetten dass" är nog i särklass världshistoriens sämsta tv-program! Och ändå verkar varenda tysk älska det!! Ahhh!!!

För nån minut sen skulle säkert femtio ungdomar som hade noll taktkänsla dansa till hiphop, alla en varsin improviserad dans, samtidigt... Tack och lov för kanal5:s webtv och TV4 anytime!



Och när jag ändå håller på att spy galla över landet jag hellre firar nyår i kan jag ju fortsätta, haha!

Finns det något som heter kundservice?! Jag tror inte det... Men man får väl vänja sig, hehe

Kommentarer
Postat av: Markus

Ich hoffe, du schreibst etwas Gutes über "Wetten dass" ;)

2008-12-21 @ 17:35:59
URL: http://nummer9.myblog.de

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback