Balen, 6 juni 2008

Balen i fredags var jätterolig!! Var helt klart värd allt arbete vi gjort och stått ut med xP

Allting gick helt felfritt och förvånansvärt enkelt tills vi konstaterade det sista halvtimmen och då fick vi tillbaka det ^^

Jag, Jenny och Sandra åkte till Rottneros med Per-Olov och Gunilla i en lånad Mercedes. Det var otroligt varmt!
Trerättersmiddag, skagenröra till förrätt, potatisgratäng och kycklingfilé till varmrätt och cheescake till efterrätt. Jättegott.

Sen kom min kära mor och spelade till valsen, haha, jag och Jenny var de enda på hela balen som hade våra mammor där. Men de åkte när de spelat klart xP

Ja sista halvtimmen ja, först lyckades Sandra riva ner Jennys nyinköpta xider som hon i princip inte smakat någonting av. Min klänning blev nerspilld och Sandras handväska med allting i blev genomkletig...
Så var vi och dansade inne på diskot, plötsligt hoppar jag på någonting hårt som jag tror är en kork. Jag sparkar surt iväg den.
Det skulle senare visa sig vara en GLASBIT, och att min fot är full i glassplitter >_< jag var rätt påverkad att jag aldrig kände att jag hade någonting i foten, så jag hoppade ju vidare på golvet, vilket jag skulle få ångra någon kvart senare...

Precis efter det försvinner Jenny bort och kommer tillbaka mindre glad, hennes klänning har gått sönder.. :S :S
Tur att det var sista halvtimmen, vi satt under häststatyn utanför spegelhallen och var mindre glada allihop.
Både Gunilla och pappa har suttit och plockat glas ur min fot igår, och fortfarande vågar jag inte riktigt gå på den >_>
dock var det faktiskt skönare att gå utan högklackade skor då, även om man fick glassplitter i fötterna ^^ haha

Men det var jätteroligt!! :D

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback