En riktigt dålig dag idag...

Jenny kom på den bästa idén idag, när jag hade min riktigt dåliga dag...

Lyckades missa körlektionen genom att vara där en timme försent >_> Helt plötsligt när jag satt där kom Camilla gåendes "men, har du också körlektion nu?"
"NOOO" tänkte jag, för jag visste att jag var lite osäker på tiden...

Per-Olov ringde om halkbana idag och vi skulle få tid den 4 augusti!!! NOWAY!!! Då är jag inte ens i Sverige ju!!
Men då kom Jenny på den briljanta idén, nästa tisdag när jag spelar ska vi gå tillsammans till Pelle och be om en tid för halkbana, (helst ganska omgående). Sen ska jag göra uppkörningen när jag är hemma en vecka från Tyskland i höst!! På så sätt behöver jag ju inte vänta i ett år!!!! :D :D :D

Tack Jenny du gjorde verkligen min dag!!!! Nu försvann pressen att jag MÅSTE klara det i sommar, för om jag inte får tid nu innan jag åker så kan jag ta det i höst. Då är det ju inte lika bråttom längre, puh!
Det lättade VÄLDIGT mycket!!

Resten av dagen var riktigt skitdålig, usch...

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback