Imorgon: Studenten...

Imorgon är det den stora dagen då, fredagen den 13 juni 2008.
Som jag räknat ner till länge. Så tidigt som i april 2007 satte jag på nedräkning mest på skoj, då var det någonting på 400 dagar kvar och Emma sa "Men usch, räkna inte ner så långt fram".
Förra veckan kom jag in på den funktionen i mobilen av en slump och upptäckte alla nedräkningar jag hade, blev helt chockad det stod "Studenten +6"

Det ska bli väldigt skönt, nu kan jag släppa allt på riktigt, all skolpress och stress som jag slipper, som höll på att ta kol på mig för en och en halv månad sen.
Ikväll har inte varit någon rolig kväll och jag har väldigt ont i huvudet just nu, antagligen för att det var många spänningar som kom ut.
Men nu kan jag se fram emot imorgon, dagen ser ut så här:

08.00 Champagnefrukost hos Sandra (inte min Sandra :P)
08.30 Samling i klassrummen
09.45 Studentfotografering
11.00 Vi går från skolan till idrottssalen där avslutningen är och alla får stipendium och sånt
13.00 Vi springer ut!!

Sen är det väl lite individuellt, jag, Emma och Sanna ska åka cab som Thomas kör, jag och Jenny har studentmottagning i Leksbråten där vi samlar våra släkter (vi är ju kusiner, så det var för att underlätta).

På kvällen och natten är det studentfest på Faktoriet, när jag kommer hem har jag ingen aning om ;)
Trackback