Skola imorgon?

Vet inte om jag ska till skolan imorgon. Valsträning, men jag ska inte på den. Information om högskolan ska jag heller inte på.

Lyckades få undan en hel del idag, har bara geografin kvar och jag orkar inte!!! Lämnar in boken på torsdag istället >_> då är det mösspåtagning och kanske inte allra bästa dagen, men, men.

Jag gjorde ju en jättebra grej igår! Fick ju mejl om mitt rum och jag uppfattade det som att det var klart att jag skulle ha det, så jag skrickade mejl till tjejerna "Heeej, det är jag som ska bo hos er".
För att någon timme senare få reda på att det inte alls var klart att jag skulle få det >_>
Duktigt Mli!!! Usch, men jag får hoppas på att de faller för charmen xP

Imorgon ska jag nog bada i Fryken, den är ju rätt mycket större än Velen, men det var faktiskt helt okej idag när jag kände.

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback