Midsommar, festival och lite allt möjligt

Okej, riktigt dåligt med uppdatering, men det har inte funnits tid, eller så har det åskat om det väl funnits tid.

Midsommar är avklarad, överlevde den (det är ju inte helt 100% säkert att man överlever den helgen varje år om man befinner sig i Sverige... tur att jag är utomlands nästa år :P)
Vad det gäller midsommar kan jag bara säga att det var kul att se människor i Torsby man inte sett på några år,  att vi höll på att frysa ihjäl i väntan på skjuts, att Erik alltid hamnar i bråk och att pommes frites är väldigt gott, hehe sen får ni försöka läsa mellan raderna ^^


Midsommarstången i Torsby, den blir kortare och kortare för varje år ^^

Dagen efter säger sig väl själv, vi satt i Rådom och planerade festivalen



På söndag var vi till Mariestad och det hällregnade.

Igår var jag hos mormor och fixade lakan som vi ska ha på vårt tält, vi är ju Camp Shaun the Sheep, så vi var upp till Rådom och målade fåret Shaun (: Han blev så söt så



Så ser ni den här på ett militärgrönt tält i Borlänge, så vet ni att det är vi som bor då (:  Ignorera det svarta märket på örat, det var jag som ritade lite för hårt, vi låtsas att det är EU-märkningen ;P

Idag har jag varit hos fotografen och valt ut bilder till tackkorten och albumen för studenten. Klart att hämtas den 7 juli. Sen har jag nästan förstört pappas gräsklippare genom att köra jordgubbsnätet i saxen, så nu har vi varken jordgubbsnät eller gräsklippare ^^
Så måste jag börja packa senare, Engblom och Annelie som ska vara våra grannar åker upp imorgon och sätter (förhoppninsvis) upp vårt tält.

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback