Header

Jamen blev inte detta snyggt då?? ;P

Roma 2007, rättare sagt den 11 januari 2007 när vi hade klättrat upp på påvens hustak (St. Peterskyrkan) för att se på utsikten! Om min körteori är nog bra för att kunna göra provet så ska det där gråa vara smogbildning från dieselbilar om nu någon är intresserad, haha!

Snart kommer mina kära morföräldrar hit för att äta paj, sen drar jag antagligen upp till araberna i Rådom för att fira påsk eller så kanske jag inte alls gör det om jag bestämmer mig för att följa med till Stockholm imorgon... Antingen eller eftersom vi i så fall måste börja åka klockan fyra på morgonen...

502138-1


Det kändes inte mer än lite ironiskt att jag och pappa i söndags var och träffade familjen från Hannover och bestämmer att det är till dom jag kommer åka i juli. När vi åker hem stannar vi i Arboga för att köpa lite mat och nu under veckan inträffade det där mordet på barnen i Arboga, av någon från Hannover!
Jag läste i tidningen Hannover Allgemeine och de hade bilder och namn på både barnen och mamman! Det har jag inte ens sett i svenska tidningar... Fast i och för sig har jag inte läst de artiklarna heller...



Får väl säga Glad påsk!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback