Juni 2007

502138-7

Ahh jag blir helt sjuk när jag ser den här bilden från mormor och morfars hus i somras... Visserligen var det här i början av juni och en av de enda tio soliga dagarna, men ändå!
Vi badade rekordtidigt och slutade bada rekordtidigt. Tionde juni badade jag i Fryken! Trettonde juni var sista gången och det var i Velen, på Esbjörn :P

Ska hämta en bok om lydnad för hundar så nu får Tuva passa sig :P Ticka hade käkat upp ett påskägg i frigolit imose ^^ Fanny är den enda normala hunden vi har i det här huset.

Ska förresten ändra om headern redan ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Ingen fara.. Den där bilden såg också rätt härlig ut :)

2008-03-26 @ 12:46:36
URL: http://elin87.blogg.se
Postat av: Elin

Haha okej :/ jo jag vet faktiskt inte var all snö kom ifrån nu helt plötsligt, men tyvärr är den nog borta inom några dagar..

2008-03-27 @ 00:02:56
URL: http://elin87.blogg.se

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback