Projektarbete

Blä, jag måste sätta mig med projektarbetet nu :C Usch, känns som om jag inte kommit någonstans fast jag har fått ihop drygt 50 timmar. De timmarna gjorde jag i höstas och när jag satte mig för två veckor sen ungefär och räknade ihop dom blev jag helt chockad, hade ingen aning om att det var så mycket!

Mitt projektarbete går (gick) ut på att få Tuva att vara med på en lydnadstävling. Vi gick en grundkurs i lydnad i höstas och det var ganska krävande eftersom hon inte ens gått en valpkurs förut. Men jag fick ganska bra ordning på henne det var bara det att när kylan kom ville varken jag eller Tuva träna särskilt mycket och vi halkade lite efter. Sen insåg vi försent att i och med alla resor som inträffar i april/maj skulle vi tvingas vara med på en tävling i februari! Och det blev ju inte av (tack och lov). Så nu måste jag pinsamt nog erkänna att målet med hela mitt projektarbete havererade, och det kommer bli kul att erkänna inför hela klassen på vårt slut tal i svenska C i maj :/ (inte).

Det som ska göras nu är att skriva, skriva och skriva, sen tror jag faktiskt inte att det är så mycket kvar att göra :D :D Det ska vara inlämnat den 25 april och när det är klart ska det bli JÄVLIGT skönt!!!

502138-7

Tuva på släktbesök i Bodafors i juli 2007, det är Hanna som har tagit bilden

Har inte ändrat om headern men det ska jag göra efter jag suttit med projektarbetet (om jag lyckas :P)

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback