Växthuseffekten

16 grader kallt imorse?!?! Vad är det för fel på världen?!?! I julas var det ju 5 plus... Men jag antar att det beror på växthuseffekten och att det är vi själva som ställt till det...
Igår berättade jag för mamma och pappa att det skulle bli en ny istid hos oss i Norden, de hade inte en aning om det! Jag fick berätta för mina föräldrar att Golfströmmen kommer stanna inom en snar framtid, som jag vetat ända sen jag gick i sjuan!!! Jag vet att det är de yngre som är mer miljömedvetna än de äldre* men jag trodde faktiskt de visste det....

*Där ingår inte Sandra som inte orkar slänga en glasflaska trots att hon står mindre än fem meter från närmsta återvinningsstation ;P Hahaha!

Sen måste vi allihop gratta Hanno som fyller 17 år idag! Grattis!!!!


Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback