Att vända på hela släkten och avliva en katt

Haha jag och malin har verkligen teamwork xP Hoppas nu inte att mina förälrar läser det här ^^

Vi ska till Småland på konfirmation till helgen. Farmor & farfar ska åka med oss eftersom de är så gamla (haha) och inte "kan" köra själva. I alla fall var alla HELT överens om att vi skulle åka på lördag, alla var glada och nöjda med det eftersom det skulle bli så jobbigt att resa sent på fredag eftersom jag och Malin är i skolan, pappa är ledig och farmor o farfar är ju pensionärer.
I alla fall sa jag snabbt "Men jag och Malin har ju tagit ledigt, kan vi inte åka på fredag så blir det inte lika jobbigt och vi får längre tid med släkten som vi aldrig ser" *blink blink*

De började fundera på saken och kom på att nu när vi ändå var lediga kunde vi ju åka en dag tidigare... Snabb som en vessla ringer jag till Malin och säger "Ta ledigt på fredag för helvete!!!! Annars får vi en jobbig helg". Malin hade inte alls tagit ledigt xP men gjorde det och med min uppmaning lyckades vi vända på hela släktens överenskommelse xP xP

Nu ska jag snart ner till skolan, men innan dess tror jag att jag ska avliva vår katt som har kissat ner HELA JÄVLA golvet i mitt rum!!!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback