Behov av ny mobil


Min LG U880 sjunger på sista versen nu. Köpte den av Hanna för drygt ett år sen och då funkade batteriet sådär. Under året blev det så dåligt att det inte gick att skicka sms!!
Pappa köpte nytt men det laddas ur rätt fort ändå, så jag antar att mobilen är lite dålig.

Jag får köpa en ny i Tyskland i höst. Där är elektroniken billgare än i Sverige. Såg en systemkamera jag vill ha som i Sverige kostade över 10 000 som i Tyskland kostade 400€!!!!
Samma sak med skivor.

Nackdelen blir väl kanske språket, det går ju att ändra, men T9 kanske blir lite jobbigt, haha :P

Vet inte vad jag vill ha för ny mobil, jag har ju tid att tänka i alla fall ^^

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback