Haha en bild från 2001!

502138-55

Haha hjälp!!! xD xD Jag och Julia den 21 juli 2001!!! hos farmor och farfar. Jag höll på att tappa hakan när jag såg den xP

HEJ var där då, och Mariette och Annelie hade ordnat en hemlig resa till oss, men det lyckades ju Malin ta reda på och avslöja så att just JAG hörde vart vi skulle (ingen annan, inte ens Malin hade hört).
Haha vi skulle till Östmark på folkrace och vi hade trott att vi skulle till Skara sommarland eller nått xP xP

Natten innan hade jag gått i sömnen kommer jag ihåg xP Enda gången i mitt liv ^^

Vi ska till HEJ om två veckor, om de inte kommer upp till studenten eller förrän i augusti, då är det sista gången jag ser dom innan jag åker iväg :S :S
Hanna vi får leta konserter i Tyskland som du får komma och höra på!!

Malin drar till Paris inatt, skulle gärna följa med!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback