Hälsning från Skottland!!

Helllooooo!!

Nu är jag i Skottland!!! Den här resan lär i alla fall bli oförglömlig :P Haha, har hänt en hel del hittills! Lite krångligt att skriva på det här tangentbordet och förut låste sig hela datorn och jag blev tvungen att gå och köpa ny tid...

Det är jätteroligt och jag vill absolut inte hem!!! Fasar för det :P Idag ska vi till Glasgow, igår var vi i Stirling och spelade för japaner och var till ett whiskeydestilleri och till en svindyr restaurang i Perth som ville att vi skulle betala en förrätt på 1600 svenska kronor som ingen beställt...  Vi åkte omkring i det skottska höglandet och det var värre än någon bergochdalbana jag åkt!! Dessutom stannade bussen där uppe :P 'Fix it all' kom och räddade oss, haha

I fredags var vi i Edinburgh och shoppade och idag får vi se vad som händer. Min kommentar om Ryanair är att jag kommer inte åka med dom om jag åker ensam...
Vi blev tvugna att dumpa pianot eftersom det vägde nåra kilo för mycket...

Nu ska jag nog avsluta, och ja, jag har infogat alla, å, ä och ö för jag hatar att läsa utan det.

Soo long!! Hemma imorgon kväll :C Usch :P

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback