Jag kommer sakna er...!

Då var sista spelningen gjord... Känns helkonstigt. Känns som att vi ska tillbaka dit nästa vecka och att jag kommer se dom allihop tillsammans igen, men det kommer man inte :/
Har haft jättemycket roligt med dom

Göteborgsresan 2004 kommer för alltid vara oförglömlig!!! Den är oslagbar, jag har aldrig skrattat så mycket på en resa någon gång!
Alla roliga pikar och kommentarer till varandra. Torbjörns "Nu ska vi gå hem och äta gröt".

Usch vad sorgligt... En gång i veckan i tio år, är helt plötsligt slut.

Jag kommer sakna er i orkestern!

None
Nu säger jag och Jenny tack och farväl till orkestern! :C

Skottlandsresan 2008 is the shit!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback