Jag vill utomlands

Dålig uppdatering jag vet, men har inte haft någon större lust att sitta framför datorn när det är så fint väder ute. Jag och Jenny har varit hos Jan och Mareike, jag har haft körlektion, haft sista orkestern på musikskolan...
Sandra var här och kollade på valparna och idag och i torsdags har folk varit här och firat mamma. Kommer fler sen.

Ska läsa på lite latin, har prov på bibliska texter (på latin)... fråga mig INTE vad man ska kunna det för..? Kommer inte direkt lägga det på hjärnan för framtiden, ska skriva repotaget för tidningen också.

Längtar utomlands skitmycket!! Saknar Skottland <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag i solen !

2008-05-11 @ 13:48:24
URL: http://dld.blogg.se

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback