Mer bilder från Skottland :)

Här kommer lite mer bilder och en film från Skottland (:

För att inte ta åt mig äran så är det min kära syster som har fotograferat (min kamera är ju trasig). Hon är i Paris nu och kommer inte åt min blogg därifrån, därför kan jag lägga upp dom ;P Tar dock inga hemska bilder...

502138-56
Utsikt från Calton Hill över Edinburgh

502138-57
Edinburgh Castle, tror den är tagen på Calton Hill

502138-58
Princes Garden, en park mitt i Edinburgh, kolla in pilträdet, ett sånt vill jag ha!!! Påminner om piskande pilträdet i Harry Potter ;P

502138-59
Haha gud så fint, not!!! Jag, Jenny och två poliser i Edinburgh xP Malin frågade om hon fick ta kort och då ställde vi oss bredvid dom!! Vi hade skrattat ganska mycket åt ett kort på mamma där och de stod bredvid oss och hörde allting, direkt efter vi tagit bilden gick dom xP

502138-60
En rondell i Stirling, med Stirling Castle i bakgrunden, sväng vänster, det var faktiskt skitjobbigt att åka vänster även om man inte körde!!

502138-67
Stirling Castle från "framsidan" eller parkeringen ^^

502138-65
Mamma, Malin och jag framme vid Stirling Castle, Jenny tog bilden.

502138-66
Syskonen vid utkiken på Stirling Castle med skottska höglandet i bakgrunden, Jenny tog kortet

502138-64
Jag och Jenny vid Loch Katrine, EFTER den hemska bussturen och INNAN bussen slutade fungera ^^ Visst är vi extremt hotta xP xP Det regnade och jag försöker skydda videokameran om ni undrar ^^

502138-63
Det här var när bussen inte funkade ^^ haha, det var på den parkeringen vi stod då. Mitt i ingenstans vid en sjö uppe på ett berg :P

502138-62
Den här bilden höll vi på att bryta ihop till. Det var utanför whiskeydestilleriet i Crieff. Mamma bad oss ställa upp oss franför ripan som symboliserar destilleriet och sen halshugger hon den xD Det var ju ripan som var poängen med kortet, haha!

502138-61
JAG tog kort på Gunilla och Linn när de stod där istället ^^

502138-68
Det här är en gata i någon by i södra Skottland, har faktiskt ingen aning om vart. Malin tog kort från bussen och vi åkte ju ganska mycket buss ^^



Och här är en filmsnutt Malin filmade sista kvällen när jag och Jenny sa att vi skulle stanna tiden där för vi ville inte hem ^^

Finns mer bilder längre ner, nu måste jag läsa mer på latinet...

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback