No more energy

Jag känner mig inte taggad för fem öre...

I måndags hade jag hörförståelse i tyska och prov i latin.
Idag hade jag muntligt i tyska
Imorgon har jag kursprov i tyska, prov i latin, debatt i svenska
På torsdag har vi inlämning av arbete på psykologin, redovisning på religonen (som jag inte tänker göra)

Fredag är vi lediga tack och lov, som antagligen kommer gå till skolarbete

Observera att det ovan är ALLA MINA LEKTIONER jag har i veckan!!! Jag har inte orkat göra någonting idag, tränat bara lite på latin men inte gjort någonting till svenskan överhuvudtaget, har två argument, men jag ORKAR INTE!!!!

Har fått igång min last.fm igen, grattis till mig själv :P

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback