Otursdag, haha!

Fanns en anledning till att Emma var sen idag, hon hade otursdag!! xP

Bilen startade inte, bensinpumpen fungerade inte när hon skulle tanka. När hon hämtat upp mig lyckades vi hamna i ett vägarbete, en gubbe kom fram och pratade grov skånska och frågade om vi inte sett rödljusen.
Vaddå rödljus? Vägverket hade missat att det faktiskt fanns en anslutande väg EFTER rödljusen, så när "förbilen" kom som skulle visa vägen, kunde vi köra före den!!! xP

Hela vägen mellan Torsby och Ekshärad bestod av vägarbeten och även mellan Ekshärad och Rådakorset. Vi blev tjugo minuter sena!! Vi tänkte gå in lite i Ekshärad City (yeah!! det finns ju SÅÅÅ mycket där!!). Vi fick för oss att gå in till JLT och köpa lotter(!!!!) dessutom skulle E absolut parkera bakom affären och lyckades backa upp i en syrénbuske, repa bilen och KÖRA SÖNDER ANTENNEN!!! Den låg på marken!!!

E: Det var DÄRFÖR radion dog?!?

Resten av vägen hem fick jag sitta och hålla i antennen och lyssna på CD-skrivor med Johnny Cash och country, jag med min indiepop!!

Måste också tillägga att E har en rolig körstil! När det inte kommer några bilar stannar hon vid väjningsplikten, kommer det bilar, då kör hon xP

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback