P3 Dokumentär

Vill bara tipsa om programmet P3 Dokumentär som går i P3 på söndagar.
I arkivet på hemsidan kan man lyssna på massor av olika dokumentärer från flera år tillbaka. Jag har lyssnat på några stycken och tycker de är jättebra och intressanta!

Har lyssnat på en del saker som är från slutet av 90-talet, början av 00-talet, saker som jag minns att de inträffade men inte riktigt förstod vad som hände eftersom jag inte var mer än i tioårsåldern.
Det är inga tunga program, de är väldigt enkla och lätta att förstå!

P3 är för övrigt en jättebra radiokanal och jag älskar programmet Christer som jag kan skratta åt hur mycket som helst! De läste upp ett ganska långt mejl jag skickade in i januari, men vad som stod i det vill jag helst inte avslöja ;P

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback