Rent hus?

Jag kollar lite på "Rent hus" nu och de åker tillbaka till husen de städat förut och tittar hur de har det idag. Det jag tycker är lite mystiskt är att nästan ALLA har levande ljus i alla rum... Hmm... Normalt råkar man väl bara inte ha tända ljus i badrummet ("Ja heej kommer ni förbi, ja det är väl okej att ni filmar omkring här lite")

Undra hur det EGENTLIGEN såg ut efter deras invation i lägenheterna, hur städat det är idag alltså när inte kamerorna är på...

Herregud, efter det här programmet är det Lost?!? När ska den serien sluta egentligen?? Är det nån som fortfarande följer den?

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, inte jag heller. ;P



ha en mysig kväll. kram emma

2008-05-14 @ 21:18:24
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback