Skottland <3

Då är man hemma igen då... Uttrycket "Borta bra men hemma bäst" stämmer inte idag, för jag kunde mer än gärna ha stannat kvar i en månad till och slippa allt här hemma fram tills studenten...
Det var så härligt att bara släppa allt och bara tänka på vad man gjorde och såg precis nu.

Det var precis som att åka i en film eller sån tv-serie, precis exakt så, alla hus och omgivningar. Ska nog snart sätta mig och kolla på den timmeslånga film jag filmat ihop :P Det blir de bilder jag får därifrån, lägger säkert upp någonting. Just nu har jag inga bilder på datorn, vi kom hem vid elva igår kväll och vi började åka vid halv tio på morgonen. Det är bussresorna som tar tid, från Edinburgh till Prestwick (som inte alls ligger i Glasgow som Ryanair påstår), tog det två timmar och trettio minuter (vi hamnade bakom ett begravningsfölje i en ort och det tog sin tid, kanske en kvart längre). Från Säve och hem tar det ca fem timmar, USCH. Men så är det när man bor i avgrunden...

Ska berätta mer i detalj vad som hände i ett annat inlägg, nu ska jag äta svensk frukost (det enda jag saknat från Sverige, annars har jag inte saknat någonting). GRÖÖÖÖÖÖT, ingen sockersmörgås (allt innehöll ju socker där).

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback