Studentbal

Fick precis brev om balen. Upptäckte att jag gjort misstaget att skriva att jag inte skulle åka buss, hur ska jag nu ta mig hem? :S Rottneros är ju faktiskt sju mil bort... Mitt i natten?

Det stod en massa information, jag skulle skriva mitt namn och haha, balkavaljers namn: Jenny och Sandra xP xP haha! Jag skulle välja öl eller vin till maten, jag är fin av mig och väljer vin (bara för det är jag säkert den enda som väljer det ^^)

Det som plågar mig mest är delen "allergier" som man skulle fylla i. Funderar på att skita i att jag är allergisk mot mjölk och droga ner mig med tabletter istället, det gick ju ganska bra i Skottland.
Man vet ju inte vad man får för specialmat om man fyller i den delen, fast i och för sig vet jag ju inte vad man får för mat överhuvudtaget xP

Det känns inte roligt att så många ska skita i balen... Dyrt visst, men jag har ju klänning och allt.
Det är jättekallt ute idag har jag upptäckt! Tio grader!! Usch!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback