Utmaning!

Tänkte egentligen sova, men fyller i en lista först ;) Fyll i den du också!

Hur lång är du? Fjuttiga 1,60 -.- vill verkligen va längre!
Vad vill du bli när du blir stor? Lycklig
Vad pluggar du? Språk och ganska mycket samhällsinriktat
Har du långt hår? Det börjar bli ganska långt nu, för ett år sen hade jag nog hälften så kort :P
Vilken hårfärg har du? Brun
Sminkar du dig? Ja
Bor dina föräldrar ihop? Ja
Vem är bäst, mamma eller pappa? Suck... ingen kommentar
Hur många syskon har du? Malin
Vad var det senaste du sa till din mamma? Ja (haha, det var det sista jag sa till henne)
Hur många ställen har du bott på? Två :P Men jag flyttar i juli
Vem i familjen stör du dig mest på? Orka skriva det...
Vilken familjemedlem är snällast? Ingen kommentar där heller
När hittade du senast på någonting tillsammans med ett syskon? Det var väl i söndags innan hon åkte till Paris ^^
När var du senast med någon kompis: I skolan idag
Vem sov hos dig senast? Hmm... Jenny antar jag
Vem har du varit kompis med längst? Haha Jenny, vi föddes ju med tre dagars mellanrum xP
När tuggade du tuggummi senast: När vi skulle landa i Sverige, annars tuggar jag aldrig tuggummi
När var du på semester senast? Två veckor sen i SKOTTLAND <3333
Vad är det för färg på din tandborste: Haha nu har jag ju två eftersom jag fick Per-Olovs i Skottland xP Den ena är grön och den andra är vit och orange, haha vilken snygg kombination xP

GODNATT!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback