Heldagskurs

Om inte allt för lång tid ska jag sätta mig på bussen för att åka iväg på en första hjälpen kurs. Den ska hålla på hela dagen och vara slut klockan sex... Hjälp, känns som om det kommer bli mycket.. Fast intressant också. Sist jag lärde mig det var i femman!!! Vi hade väl den där branddagen i sjuan också men då hade ju jag stukat handen, haha

Innan jag ska iväg ska jag ner till bagaren och köpa en sallad att ta med också. Otroligt smidigt att ha det runt hörnet. Det är man inte direkt uppvuxen med, haha. Hoppas jag inte glömmer att ta med bestick nu...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dags att uppdatera första hjälpen då kanske om du inte har gjort det sen i femman :P

2008-11-02 @ 11:22:09
Postat av: Emelie

Men det har väl inte du heller gjort haha! Eller? Kommer du inte ihåg det :P För du var ju sjuk på branddagen i sjuan.

2008-11-02 @ 11:27:16
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback