Privat övninskörning i Tyskland, inte att rekommendera!

Har varit en bra dag idag!

Fick lära mig på förmiddan att i Tyskland övningskör man inte privat, man övningskör bara med körskolan, haha! G höll på att trilla av stolen när jag sa att jag övningskör med pappa. Hon nästan tappade hakan "Men FÅÅÅR man det?!?!" haha! Sen berättade hon att när hon tog körkort hämtade hennes pappa henne på stationen och hon skulle köra hem till deras hus. Det var bara det att körskolans bil hade servostyning vilket inte deras bil hade. Så hon svängde ju förlite och körde rakt över vägen över trottoaren och ner på andra sidan.
Usch va hemskt! Haha!!

Nu har jag i alla fall varit hos Denise och bakat scones, kladdkaka och sockerkaka (med aprikosmarmelad i som Rickard absolut ville ha). Rickard och Morten var med och Sebastian var med och tittade förbi också! Han skjutsade mig hem sen så jag slapp ta tunnelbanan, skönt när klockan är nio på kvällen...

Imorgon blir det heldag med O, sen tyska kurs (imorgon VÄGRAR jag stressa, varför ska jag komma i tid när ALLA andra kommer 20 minuter försent?!) och sist men inte minst måste jag packa. På onsdag åker vi ju iväg till Bad Herrenalb! Spännande, spännande att få se Baden-Württemberg!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback