Schwammkopf

Egentligen skulle jag, O och M in till stan och handla tillsammans idag. Men M ringde för några minuter sen och sa att de inte skulle iväg. Typiskt, när jag började se fram emot det och dessutom hade tagit fram videokameran för att kunna filma lite från stan...
Nu kollar jag på tv (chock, tittar nästan aldrig på tysk tv) Schwammkopf alias Svampbob börjar på Nick nu, det måste man ju se, hahaha!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta jeans, brun/vit randiga tröja och fleecejacka
Vad använder du just nu för skor: Svart och vit rutiga sneakers
Favoritfärg på kläder: Randigt, hehe

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mike
Du gick på stan med: Denise
Skällde på dig: mamma på telefon, haha

Senaste
Låt du hörde:
Helden gesucht - Thomas Godoj
Film du såg: Goodbye Lenin
Mat du åt: Joghurt och flingor
Kram: Denise
Puss: Ole
Känslan: Typiskt
Resa: Berlin
Dröm: Att pappa kom hit och hälsade på mig
Boken du läste: "Abendteuer im Hochland"
Personen du träffade: Ole och Mike
Personen du pratade i telefon med: Mike
Personen du fick sms av: Pappa
Gången du åt en 7-eleven korv: Var väl när vi kom hem från Kreta och pappa köpte den där starka korven som det blev krig i bilen om, hahahaha
Gången du var utomhus: Igår kväll när jag cyklade hem
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 27 juli.... shit...
Saken du köpte: Joghurt på Rewe

Om dig

Namn: Emelie
Ålder: 19
Smeknamn: Mli
Sysselsättning: Jobbar som au-pair
Bra egenskaper: Snäll, hehe
Linje/klass: SPSK05 var min sista klass i våras
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Brun
Skostorlek: 37

Kommentarer
Postat av: Nidia

Haha klart man måste se=) jag snodde din lista=) take care gumman! kram

2008-11-08 @ 12:23:25
Postat av: Jenny

Åh, svampbob! :D

2008-11-08 @ 15:25:42

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback