Sjukling igen....

Jahapp, då var man sjuk igen då. Hurray! Hade antagligen feber imorse, blää.

Hur som helst, igår. På morgonen var jag på lekpltasen tillsammans med O och A. Vid lekstugan finns ett kök i plast som barnen leker med. När jag tittade såg jag bara hur det låg i en hög liksom. När jag gick dit såg jag att någon hade eldat upp det, dessutom var hela sandlådan full med uppbrända papper.
G ringde polisen och byggnadsnämnden när jag kom in och berättade om det. Så imorse var de där och tittade, vad som händer nu vet jag inte. Men det är inte första gången det händer där. Förut hade de bränt upp repet som barnen håller i sig i när det gå upp på klätterställningen, en annan gång förstörde de ett annat kök och en gång låg det små vattenballonger i hela sandlådan...

På eftermiddagen var jag och O och matade ankorna i Eilenriede. Hade med mig och filmade! O blev rädd för ankorna sen, haha! Sen åkte jag iväg till tyskakursen. Tiden gick visserligen rätt fort, men är fortfarande oändligt tråkigt!

Nu ska jag ta det piano ett tag, äta lite flingor.

Kommentarer
Postat av: Nidia

Stackare:( Men oj, vad pysslar folk med i lekparker egentligen:S Haha va söt O då!:D men du får krya på dig tjejen!:D kramkram

2008-11-12 @ 12:21:57
URL: http://gulletussa.blogspot.com

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback