Starbucks

Har hängt hemma hos Denise mest hela dagen idag. O kommer hem först imorgon förmiddag så jag har varit ledig idag.

Vi var med Rickard och Morten, Denise barn och vi byggde lego och lyssnade Astrid Lindgrens sagor, byggde tågbana över hela golvet. Sen åkte jag och Denise ner till nya köpcentret och gick på Starbucks! Hade ingen aning om att det fanns i nya gallerian men det gjorde det! Så där åt vi kvällsmat!

Förresten har jag och Denise tydligen bokat samma flyg när vi flyger tillbaka till Tyskland den 4 januari! Utan att vi visste om det, haha! Men det är bra, slipper man flyga de där timmarna ensam!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, gud se kul å bygga med lego! :D Det var längesen

2008-11-04 @ 11:33:26

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback