Verkaufsoffener Sonntag

Heldagskursen igår var jätteintressant, men efter sisådär fyra timmar var man ändå ganska mör i huvudet efter att ha lyssnat på tyska hela tiden. Och sju timmar var alltihop sammanlagt.

Idag var det "verkaufsoffener Sonntag" i stan, alltså att affärerna var öppna. Tillbringade fyra timmar i stan, och behöver jag säga att mestadels av tiden befann jag mig i bokaffärerna, haha.
Var även in i nya shoppinggallerian som öppnade i mitten av oktober. Shit va stort det var! Säkert fem gånger Täby centrum! Folk överallt och julskyltningen är i full gång, suck.

Men har redan börjat planera lite julklappar för jag måste ju veta att jag kan ta med det hem i bagaget också, hehe.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jul, jul, snart är det jul, även om jag är fattig... suck, nedrans julklappar!

Ändå älskar jag julen så! :D

2008-11-02 @ 20:15:43

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback