Efterlyst på tysk tv!

Hahahahaahaaha!!! JAG DÖÖÖR!!!! xD xD xD

Har precis upptäckt Tysklands motsvarighet till Efterlyst!!! Och det ÄR verkligen Hasse Aro och Leif GW Persson som leder programmet!!!! Och omgivningen ser liknande ut!!!
HAHAHA!!!! Jag håller på att bryta ihop!!! xD xD xD

Dessutom! Erik "Erka" Johansson ska bli eran förebild, ni som läser här! Titta in hans kommentarer där han skriver lite kommentarer över om vad jag skriver och vad som händer därborta på Varegatan! De uppskattas MYCKET!!!
Tack Erka! :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Nu e jag hääär:D ringer dig senare..måste tydligen åka bor4t i helgen med:( jag ringer sen

2008-10-02 @ 10:15:44

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback