Fast drei Monate

Igår skrev Erik det här:

"Min syster har varit au pair i Washington DC. Hon var på väg hem efter 3 månader, men stannade kvar efter lite övertalning och tjat."

Jag vet inte vart jag har fått det ifrån, tror jag har läst det någonstans, men efter tre månader ska man tydligen må ganska dåligt när man åker iväg någonstans. Om exakt en vecka har jag varit här i tre månader.
Har försökt hitta vart jag läste det men jag kan inte hitta det.

Ska börja med en ny vana nu, gå och lägga mig tidigare på kvällarna, tidigare brukade det bli elva, halv tolv. Igår la jag mig halv elva och vaknade kvart över sex, jättepigg. Innan jag åkte iväg vid kvart över åtta hann jag göra jättemycket, städa genom mitt rum och till och med tvätta kläder ^^
O hade 39 grader feber idag men det verkade inte ta på honom särskilt hårt. Däremot var vädert skit, så vi har mest varit inne hela dagen förutom en sväng till posten.

Jag ska försöka börja med Scrapbooking, men det är ju så oändligt svårt! Har ingen aning om vart jag ska börja! Har köpt ett album, sax och lim och framkallat kort, sen vet jag inte hur jag ska fortsätta. Men man får väl testa sig fram. Någon som vet och har tips?!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har börjat lite med scrapbooking :P Men jag bara gör någonting. Använder ganska mycket blommor och sånt, såna som man kan köpa till scrapbooking :P

2008-10-22 @ 10:58:12
Postat av: Sandra

Du kan ju spara reklam som kommer på posten och klippa ut bokstäver eller bilder typ ;)

2008-10-22 @ 11:18:05

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback