Hahaha!

Förresten slog det mig idag

Är det inte älgjakt nu?

Kommentarer
Postat av: denise

jag va helt slut igår..jag e ledig från skolan på fredagar!!!! jag ringer dig imrn lr på fredag så gör vi något:)

2008-10-08 @ 14:47:12
Postat av: Erik Johansson

Tja! Bara några korta rader om hur helgen varit och att man känner sig som just, 44! Jag och M åkte till Helsingborg på den resa jag fick av henne den 24/9. Kul! Lördag morgon: Resa B-fors-Hbg, färja till Helsingör, lite shopping, mat och ett par öl. Gott! Sen tillbaka till Hbg, checka in på hotell. Vilken utsikt över Öresund! 16.00 fotboll: HIF-Elfsborg, en kanonmatch. 2-2. M's först fotbollsmatch live. Hon hade faktiskt kul. På kvällen åt vi gott och njöt av att bara vara. Sen sov vi gott! Söndag var vi i Lund hos Elin och Olivia som firade mig med tårta, tröja och så... just cocosprickar! Det är gott. Sent hemma söndag kväll. Måndag info. för åk 9 till just kl. nio på kvällen. Till sist tisdag kväll jobbade extra och landade hemma runt nio, ganska trött. Ikväll fick så kroppen äntligen röra på sig vilket är ett måste för välbefinnandet. Så är det hemma i Svea rike, dvs som vanligt. Det var det för den här gången, lev väl! M hälsar. /Erik d.ä.

2008-10-08 @ 19:36:53

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback