Hurray, söndagsdött på en ledig fredag!

Åh, jippie. Jag var sugen på choklad idag men orkade inte köpa det innan tyskakursen så jag tänkte "Jag köper det imorgon, då är jag ju ledig".
Ja tacka vet jag det, imorgon är det tredje oktober, det vill säga Tysklands nationaldag. Alltså är allting stängt, tunnelbanorna går jättesällan och allt är dött, som en vanlig söndag alltså. Det är ju fredag!! Och jag vill ha choklad!! xP

Idag blev jag dessutom kontrollerad på tunnelbanan. Jag fick alltså visa mitt kort. Dessutom ska man visa legitimation som säger att det verkligen är mitt kort. Jag får panik varje gång och tänker "Nej nu har jag glömt kortet!!" särskilt efter den där incidenten med säkerthetsvakterna på lördagnatten xP
Haha!!

Nu ska jag nog kolla på Grey's anatomy och vänta på att Hannah ska komma hem från promenaden med Dorca. Ja, Hannahs hund är nu tillbaka, såg henne ungefär de första fyra dagarna jag var här, sen har hon varit i Düsseldorf.

Om två veckor åker vi till Berlin :)

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback