Idoooo


Idoooo sötaste hunden :) Ja jag måste köpa nytt objektiv, med mitt skräpobjektiv blir bilderna hur oskarpa som helst. Ska försöka släpa mig från datorn snart och gå till familjens lägenhet och ta in posten, och ja, jag tror faktiskt kameran ska få följa med mig och på vägen dit så ska jag fotografera lite.
Hamnar det inte här så får jag väl se det som att jag fick frisk luft i alla fall :P Ser ut att vara ganska skönt ute, igår var det 20 grader!!! :O

Usch, ikväll är det tyska kurs igen, blää. Men sen är det höstlov i två veckor, den 28:e är nästa gång och det innebär alltså nästan tre veckors ledighet! Jag är i himlen!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud, vad söt hund! :D

Har också lust att fotografera, men här är det inte fint väder. Det är kallt och grått...

2008-10-08 @ 13:31:31
Postat av: Emelie

Här är det jättefint väder, eller fint och fint, solen lyser och det är säkert 20 grader ute! Behöver inte ens ha tjockjackan på mig! Haha:P

2008-10-08 @ 14:37:13
URL: http://eemmelie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här behöver man nog två tjockjackor nu... :P Nej, kanske inte, men typ iaf...

2008-10-08 @ 17:05:05

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback