Ikea igen

Okej, ja det är så illa att jag inte ens vill lägga upp bilder på mitt hår! >_>

Idag har jag
1) Lekt med O:s kompis, observera att O befinner sig med sina föräldrar i Sverige, jag var alltså hemma hos kompisen, A utan O, kändes lite konstigt men skönt att göra någonting också. Blev dessutom bjuden på barnkalas på lördag, det var inte igår ;)

2) Åkt till Ikea! Okej, jag erkänner att jag bara gick direkt till SchwedenShop och sen åkte tillbaka igen då men... Jag var på Ikea i alla fall.

3) Varit på tyska kurs. Nu börjar det bli ännu segare för nu har det helt plötsligt vänt på allting. Nu går vi igenom allting hur grundligt som helst, det jag redan kan... Det är hur man bygger upp meningar och vi fick en massa krångliga långa meningar som var fel. Vi skulle säga dom rätt, jag vet hur meningen ska vara, jag vet vad som är rätt. Jag hör och ser vad som är rätt, men jag kan inte förklara varför.
Därför blir det jättekrångligt när hon berättar reglerna varför det blir så, jag fattar ingenting då, jag vet bara vad som är fel och rätt. Och jag vet inte om jag ska lyssna på reglerna eller inte!

Imorgon kommer familjen hem igen, igår hade jag varit här i tio veckor och det är tio veckor till jul. Troligtvis kommer jag vara hemma mellan 18 december till 6 januari, men jag måste kolla att det är okej först. Tror att de skulle bort i början av januari, så då kan jag ju lika gärna vara i Sverige.

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback