I've got the phone!

Japp, jag vann telefonen. Eller ja, inte den första, men en annan som var på utgång. 130 kronor, snacka om impulsköp ;) Siemens, silvrig blev det. Kommer på posten i Monas namn nästa vecka nån gång (hoppas vi).


Så här ser den ut (ganska säker är jag i alla fall). Och jag gjorde nog ett kap, jag gav 130 kronor eller ja, 13€ MED frakt, och i affär kostar den 150€, wohooo!

Nu har jag precis pratat med Hanna på skype, var länge sen jag pratade med henne och det kändes jätteskönt! Var länge sen vi pratade så mycket, har saknat det och måste ringa fler gånger! :)
Hoppas du mår bättre snart! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var nog ett kap ja, om det var så stor skillnad på priserna :P

2008-10-10 @ 13:06:26

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback